Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Någon som har testat Tando lån?

Hej, jag o min borgens man signernade allt imorse, och det enda min borgens man behövde komplettera med var senaste lönespec, det står fortfarande ansökan granskas ? Är
Dem verkligen så hårda o noga? Hur lång tid tar det efter att dem mottagit sllt? Är man godkänd?
Det BÖR vara lugnt. Men inget är någonsin klart innan man får pengarna.

Precis säger samma efter det som hände mitt Remember lån idag via Advisa . Fint sms ”Grattis till ditt lån som är beviljat ”. Komplettera med 3 Lönespec gjorde det inkomst o allt stämde enl det jag uppgett MEN var sjuk några dagar en av månaden o en inkomst blev lite lite lägre EFTER skatt . Pang nytt besked Avslag . En chock för mig

Fick ett sms om att det är hos deras utbetalningsavdelning och att dem hoppas att allt ska vara klart snart för mig så dem kan ge besked, förstår inte riktigt vad dem menar

Fick ett sms om att det är hos deras utbetalningsavdelning och att dem hoppas att allt ska vara klart snart för mig så dem kan ge besked, förstår inte riktigt vad dem menar
Det är väl enkelt att förstå? Lugna dig lite. Pengarna kommer.

Min senaste hade 500tkr inkomst 0kr lån egen bostad och blev avslag. Vet inte om det ens är värt att hitta en ny och förklara sin dåliga ekonomi och göra bort sig igen sen avslag igen...

Jag är lugn, men tycker att det är konstigt då dem skrev att dem hoppas att kunna återkomma inom några timmar, nån här inne som vart med om liknande hos Tando?

Detta damp ner i mailen precis "Tando kommer stänga sin verksamhet i Norden med omedelbar verkan"...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp