Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Någon som har testat Tando lån?

Varför ska ni som har problem med ekonomin söka er till såna skyhöga räntor tando har eller i värsta fall sätta andra i problem/skulder (borgensman) *borttaget*

Senast redigerad av en moderator:
Ni som har borgensman är det inte bättre att ni söker på större banker med bättre ränta istället söka på tando!!?

Varför ska ni som har problem med ekonomin söka er till såna skyhöga räntor tando har eller i värsta fall sätta andra i problem/skulder (borgensman) *borttaget*
Så detta inlägg tycker jag är dömande och visar på inskränkt perspektiv.
Tror ni inte att, om det funnits andra möjligheter, att man isf skulle ta de?
Om ni inte vill stödja folk med ekonomiska bekymmer kan ni likväl inte skriva nåt alls.

Senast redigerad av en moderator:
Gör Tando ens en kreditupplysning på sökande eller enbart på borgensman? Har fått "reserverat" 80000 kr men jag måste inkomma med borgensman. Kan dock inte se att de har gjort en kreditupplysning på mig. Eller görs det i en senare skede?

Nej det gjordes ingen kreditupplysning på mig heller. Dom sa att dom förstår ändå att man inte har världens bästa historik, dom frågar dock i ansökan om ekonomin. I och med att du måste ha borgensman så är den historiken viktigast då det är den som måste betala om låntagaren fallerar. Jag fick ett lån på 90000 med exmaken som borgensman. Räddade mig verkligen!!! Hög ränta, visst. Men löser lån med betydligt högre ränta för pengarna

Sökte igår min borgensman äger bostad har 0 lån inte ens bolån är 40 år gammal tjänar över 500t om året och vi blev nekade. Går inte att hitta bättre borgensman så TANDOLÅN ÄR ETT SKÄMT. Han är villig att stå som medsökande i ett vanlig lån istället. Jag har dock 11 anmärkningar 1 utmätningsförsök 29% uc risk. Är det möjligt att "vi" kan få ett lån på 70t kr?

Sökte igår min borgensman äger bostad har 0 lån inte ens bolån är 40 år gammal tjänar över 500t om året och vi blev nekade. Går inte att hitta bättre borgensman så TANDOLÅN ÄR ETT SKÄMT. Han är villig att stå som medsökande i ett vanlig lån istället. Jag har dock 11 anmärkningar 1 utmätningsförsök 29% uc risk. Är det möjligt att "vi" kan få ett lån på 70t kr?

Det tror jag inte. Med 11 anmärkningar och Utmätningsförsök tror jag nog det är omöjligt tyvärr. Trots medsökande.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp