Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Någon som har testat Tando lån?

Någon som vill vara min borgeningsman?

Problemet är ju att borgensmannen tar den största risken. Om du skulle välja att inte återbetala en krona, blir borgeningsmannen ansvarig att återbetala hela lånet.

Problemet är ju att borgensmannen tar den största risken. Om du skulle välja att inte återbetala en krona, blir borgeningsmannen ansvarig att återbetala hela lånet.
Visst. Om du gör det tillsammans med en okänd gäst här inne. Men jag skulle då aldrig missköta en sån deal. Då kan man ju aldrig vistas här inne igen och man skulle bli outad rätt rejält hoppas jag.

Visst. Om du gör det tillsammans med en okänd gäst här inne. Men jag skulle då aldrig missköta en sån deal. Då kan man ju aldrig vistas här inne igen och man skulle bli outad rätt rejält hoppas jag.
kan ej du vara borgesman då?

Såhär ligger de till gott folk, har man ansökt som låntagare och sedan väljer o agera som borgesman, kommer de neka din ansökan direkt.
Det går ej att ändra, frågade nämligen, så har du gjort en ansökan som låntagare och sedan väljer och agera som borgesman kommer de nekas alltid

Rätt dåliga garantier för att ta borgen på 100 kkr. Jag råder er alla här att inte gå i borgen för någon okänd!

Kors i taket. Man kan visst få detta lånet utan bostad. Bara så ni vet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp