Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Någon som har lånet hos Daypay

Någon som har lånet hos daypay där dem tar uc det mellan 11000 -
20000 på 3 år tror jag det e man kan ta ,,, nyfiken på vilka som fått detta o isåfall när ni blev beviljade o era förutsättningar :)

Skulle ja också vilja veta. Dock surt o dra på sig en uc för 10tkr.

Skulle ja också vilja veta. Dock surt o dra på sig en uc för 10tkr.
Upp till 11 är det ingen uc dem andvänder jag varje månad men 11-20 e uc men intressant om nån sökt o fått detta ,,,mikro uc skulle va optimalt ;)

Upp till 11 är det ingen uc dem andvänder jag varje månad men 11-20 e uc men intressant om nån sökt o fått detta ,,,mikro uc skulle va optimalt ;)
Jo de är ju sant, men har nog aldrig fått mer än 2000kr när ja sökt 10tkr. Ja de skulle de ju verkligen va, men de får vi nog drömma vidare om :)

Jo de är ju sant, men har nog aldrig fått mer än 2000kr när ja sökt 10tkr. Ja de skulle de ju verkligen va, men de får vi nog drömma vidare om :)
Beloppet man får kan man alltid låna 3ggr per månad iaf jävla upplägg asså hehe

Tror inte ens att daypay lånar ut på sina årslån,,,direkt avslag på skärmen med hänvisning till kalp trots att dem lånar mig 6000kr på 30 dagar ingen uc gjord därav min tveksamhet till att dem ens lånar ut på sina årslån dem tjänar mer på smslånen

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp