Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Någon som har experimenterat med UC-förfrågningars registreringstid?

Hej

Nyfiken på om någon insatt har koll på hur lång tid från att en kreditupplysning gjorts hos UC till att det registreras som en förfrågan tar?

Är det på sekunden, någon minut eller ett par minuter?

Tack för svar

Hej

Nyfiken på om någon insatt har koll på hur lång tid från att en kreditupplysning gjorts hos UC till att det registreras som en förfrågan tar?

Tack för svar
Direkt, dom gånger jag kollat.

Hej

Tack för svar
Har varit med om att det både gått blixtsnabbt, på sekunden, till att det tar ett par dagar - i alla fall tills dess att jag själv sett något på min uc.

Har kunna stämpla en tid på mina 2 förfrågningar från i går.

08.57 eller 08.58 gjorde jag en förfrågan i förrgår hos Northmill Reduce.

09.01 - 09.02 sökte jag via Advisa

På min senare förfrågan från Advisa så syns min förfrågan från Northmill med ganska exakt 3.5 minut till 5 minuters skillnad mellan ansökningarna.

Räkna med allt över 4 minuter mellan ansökningarna som bekräftat att det hinner registreras. Tror det sker i realtid.

På min senare förfrågan från Advisa så syns min förfrågan från Northmill med ganska exakt 3.5 minut till 5 minuters skillnad mellan ansökningarna.

Räkna med allt över 4 minuter mellan ansökningarna som bekräftat att det hinner registreras. Tror det sker i realtid.

Tack!

Så du menar att det syns på millisekunden om jag tolkar det du skrev ovan rätt?

Då är det således omöjligt att ansöka på exempelvis tre ställen samtidigt utan att samtliga förfrågningar syns efter varandra?

Tack!

Så du menar att det syns på millisekunden om jag tolkar det du skrev ovan rätt?

Då är det således omöjligt att ansöka på exempelvis tre ställen samtidigt utan att samtliga förfrågningar syns efter varandra?
De ser det, vad jag förstått, men det är möjligt att du själv inte ser det på en gång.

Ursäkta... hur gick det? Fick du nå erbjudande?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp