Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

någon som har erfarenhet av Banknorden?

Dua ska nog vara glad att en dyrbar läxa bara kostade dig 2.000...

Hade försäkringen betalats hade det kommit någon myndighetsavgift som skulle betalas, sedan uppläggningskostnad osv osv.

Du kommer inte få igen något eller få något lån utbetalt där

Jag hade kontakt med dem och fick tag i en privat långivare men skulle betala för att pengarna skulle kunna överföras till mitt konto via en adress i London sa då att jag ville göra det via banken då fick jag en ny adress i Italien, sen kom det en ny förfrågan att jag skulle föra över 4500 euro för nån försäkring..tyckye det lät konstigt så mailade till låne utgivaren att jag ville avbryta min låneförfrågan och att jag oxå ville ha tillbaka min depositionsavgift på 2000 sek och blev lovad att få pengarna inom 7 dagar .Detta var då den 20 augusti. Skickat ett nytt mail idag att jag saknar fortfarande mina pengar .Hör jag inget senast måndag blir det en Polis anmälan mot den här kvinnan för bedrägeri !

Hej jag har också dålig erfarenhet av vitalintercredit. Jag ser att du hade problem att få dina pengar tillbaka. Gjorde du en anmälan? Jag har gjort en anmälan på dom för misstänkt bedrägeri, polis och bank reagerade direkt och nu ligger ärendet under utredning, om du inte gjort anmälan eller inte fått dina pengar tillbaka, så gör anmälan. Dom lovade mig också att mina pengar skulle återbetalas, men för att dom skulle göra det då var jag tvungen att betala för det också. Och min reaktion blev att Anmälan. Processen är igång. Jag ville bara berätta det så att du vet att du är inte ensam ,vi är många ,/ ha det bra

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp