Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Någon som har en robottdammsugare?

Jag vill ha den som kan plocka undan småsaker också, men typ 20k är väl häftigt.
Har en roborock som skurar lite i tömmer skräpet själv när den åker och laddar.
Den är cool. Men undrar om det är så bra som dem säger. Klarar den av att lyfta värst mycket grejer

Dreame L10S Plus robotdammsugare​

Denna kör vi´. Super nöjd och tömmer själv osv.
Körde roborock innan. Mer nöjd med denna just nu :)

Den är cool. Men undrar om det är så bra som dem säger. Klarar den av att lyfta värst mycket grejer
Vänta ett par år så finns det en som även diskar, byter olja på bilen, ordnar fotbad, blandar gin och tonic och fixar deklarationen när den ändå är ute och åker en sväng.

Är väl sugkraften som avgör hur effektivt en robotdammsugare städar och bättre kraft betingar ju högre pris. En robotdammsugare i prisspannet 1000_1500kr fån Jula bör nog undvikas.
om man som jag har två våningar att städa hur gör man då med basstationen och ev. tömning ? Flyttar allt mellan våningarna?

Dreame är säkert ett bra val, har själv en Dreame skaftdammsugare för ytlig städning och är helnöjd.

Vad är det förresten för karta som ska ställas in jag bor förvisso på 138 kvm men det är en lägenhet och inget hus och det är ett plan.

Kan tillägga att jag vill ha det för att mina barn smular fan ta mig över hela jävla lägenheten och det är mer riskakor på golvet än i magen när dom käkar och jag själv äter nötter och dylikt så jag är så in i bomben trött på dammsuga 15 gånger per dag :D

Vad betalade du? Köpte du den på den sidan som du länkar?
Vad är det förresten för karta som ska ställas in jag bor förvisso på 138 kvm men det är en lägenhet och inget hus och det är ett plan.
Betalade 3 590 kr, yes.

138 kvm det var en stor lägenhet. Jag tror den max klara ca 90 kvm, sen kör den själv och laddar för att sedan fortsätta. Har samma problem som du att barn sprider runt med mat och har märkt att man kör köket extra ofta. Andra rum mindre ofta.

Kartan. Första körningen så scannar den av allt och du får en karta i appen. På den kartan kan du ställa in förbjudna områden, var mattor är (som den kan suga extra på), köksbord och du kan sätta ut virtuella väggar plus annat. Typ som bifogat.

Bilagor

• tapo-map-cleaner.jpg
    tapo-map-cleaner.jpg
    383 KB · Visningar: 17
Betalade 3 590 kr, yes.

138 kvm det var en stor lägenhet. Jag tror den max klara ca 90 kvm, sen kör den själv och laddar för att sedan fortsätta. Har samma problem som du att barn sprider runt med mat och har märkt att man kör köket extra ofta. Andra rum mindre ofta.

Kartan. Första körningen så scannar den av allt och du får en karta i appen. På den kartan kan du ställa in förbjudna områden, var mattor är (som den kan suga extra på), köksbord och du kan sätta ut virtuella väggar plus annat. Typ som bifogat.

Kul rum, icke 90 graders vinklar är humor när det ska möbleras.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp