Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Någon som har Avida finans kredit?

Jag har avida finans och igår hände något på Kreddy med den så mitt uc betyg sköt i höjden. Avida har aldrig legat under lån men nu hade den flyttats till kredit och betyget gick upp med 11% Någon mer en jag som varit med om detta?

Jag har haft Avida kredit.kunnat ta ut pengar ibland. Igår när jag loggade in så var allt ändrat till Avida finans och ingen knapp om uttag längre..märkligt??

Va fasiken. Mitt fina betyg sköt i höjden till 22%. Avida har rapporterat in lånet under kreditkort!!!
Ska kontakta direkt!

Bilagor

• 5AAE4709-ABFE-43E4-930A-FBB8C3554DFA.jpeg
    5AAE4709-ABFE-43E4-930A-FBB8C3554DFA.jpeg
    213.5 KB · Visningar: 338
Va fasiken. Mitt fina betyg sköt i höjden till 22%. Avida har rapporterat in lånet under kreditkort!!!
Ska kontakta direkt!
Men detta är ju pga att du kan ta ut på ditt avida lån? Då är det ju en kredit inte ett blancolån?

Avida har tagit bort uttagsfunktionen på Avidalånet, de gjorde rejäla förändringar i december. Betalfria månader är också borta, men de har skrivit att den "tjänsten" snart ska vara tillbaka. Så hur de kan rapportera det som kredit nu är jättekonstigt. Poängterar att jag menar Avidalånet, inte det som kallats Avidakrediten.

Ja det det är jättemärkligt och inte speciellt kul för kreditbetyget Men uttagsfunktionen finns kvar, tryck längst upp till höger på sidan på strecken så står det uttag där.

Jag kan inte ta ut, det står att det inte går då det inte är en kredit.
Loggade in på min UC nyss och det står ta mig f-n att Avida-lånet är på 350.000 och utnyttjandegrad är 290.000. Står dock reggat som blancolån. Men man kan inte längre ta ut (vilket är bra men resten är skit). Vad är det här för konstigheter?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp