Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Någon som faktiskt lyckat ta sig ur speldjävulen?

Jag kanske vinner tråden?

2 mille hos Kronofogden.
35+
Äger ingenting av värde.
Bor hemma hos föräldrar, kan inte flytta och skapa mig ett liv, familj pga situationen.
Ärligt saldo på banken just nu är 1.32 kr

Går mest och väntar på någon cancerform.

Det humoristiska är att de flesta tror jag är en bortskämd stockholmsbrat som glider på en räkmacka, bor hemma för att slippa hyra och har flera miljoner i sparat kapital när sanningen är att man inte ens kan köpa en kexchoklad.

Vännerna har dyra villor, familj, barn, teslor på uppfarten och mycket bra inkomst.

Jag sliter på ett lågavlönat arbete och får behålla några tusenlappar i månaden.

Ta tag i ditt liv innan det är över som mitt redan är.

---

Mitt liv är över innan det började och alla bra år är redan bortblåsta så kan lika gärna bli fullblodskriminell. Så känns det. Samtidigt lever man i en narcisistisk värld där kvinnor kan posta en nakenbild på onlyfans och tjäna flera miljoner.

Min största önskan just nu är ett fullskaligt atombombskrig över hela världen så eländet tar slut.

Tack för ordet.
Hej 3 år senare! Hur går det för dig nu? Jag blev ledsen å se din story..hur har de löst sig?

Hej 3 år senare! Hur går det för dig nu? Jag blev ledsen å se din story..hur har de löst sig?
Personen har inte varit online sen 2022 (Du kan klicka på namnet så står det senast sedd). Så ganska låg sannolikhet för svar.

Hej. Spelberoendet kan kännas sjukt hopplöst att ta sig ur klorna på. I mitt fall behövde min fru komma på mig för att polletten skulle trilla ner. Jag hade då varit spelfri i drygt 4 år. Men belånat både henne och mig. Huset gick till utmätning men förblev osålt.
Jag hade skrivit ett brev flera månader innan till min fru, men inte förmått mig ge det till henne. Egentligen av rädsla för att förlora henne. Otroligt egocentriskt.
Allt detta hände i slutet av mars 2024. Idag, midsommar 2025. Har en relation till min fru som är starkare än någonsin. Kommer aldrig spela igen, är helt säker! Huset ute till försäljning enligt egna premisser, löneutmätning på oss bägge pga mig. Men bara kärlek i livet. Fattigt absolut! Men sjukt rik på kärlek från långt fler än bara min fru.
Har sedan allt uppdagades varit helt transparent och ärlig om vem jag är och vad jag gjort. Skamsen över det såklart, men står för det rakryggad.
Kontentan av denna långa text är att, lägg dig platt, berätta om din problem för alla du har kär! Man tar sig inte ur skiten själv!
Sen vill jag också passa på att hylla människan jag bor med! Fantastisk person på alla sätt man kan benämna! ❤️

Hej. Spelberoendet kan kännas sjukt hopplöst att ta sig ur klorna på. I mitt fall behövde min fru komma på mig för att polletten skulle trilla ner. Jag hade då varit spelfri i drygt 4 år. Men belånat både henne och mig. Huset gick till utmätning men förblev osålt.
Jag hade skrivit ett brev flera månader innan till min fru, men inte förmått mig ge det till henne. Egentligen av rädsla för att förlora henne. Otroligt egocentriskt.
Allt detta hände i slutet av mars 2024. Idag, midsommar 2025. Har en relation till min fru som är starkare än någonsin. Kommer aldrig spela igen, är helt säker! Huset ute till försäljning enligt egna premisser, löneutmätning på oss bägge pga mig. Men bara kärlek i livet. Fattigt absolut! Men sjukt rik på kärlek från långt fler än bara min fru.
Har sedan allt uppdagades varit helt transparent och ärlig om vem jag är och vad jag gjort. Skamsen över det såklart, men står för det rakryggad.
Kontentan av denna långa text är att, lägg dig platt, berätta om din problem för alla du har kär! Man tar sig inte ur skiten själv!
Sen vill jag också passa på att hylla människan jag bor med! Fantastisk person på alla sätt man kan benämna! ❤️
3,6 msek hos fogden i mitt namn och 1,3msek på frun. Helt sjuka summor, som givetvis vuxit med tiden med de räntepåslag som är.

3,6 msek hos fogden i mitt namn och 1,3msek på frun. Helt sjuka summor, som givetvis vuxit med tiden med de räntepåslag som är.
Har ni sökt skuldsanering? Annars rekommenderar jag starkt att göra det så skulderna försvinner någongång

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp