Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Någon som fått svar på mail av förskottslön?

Jag har nog haft tur då för det gick vidare till tingsrätten tom och jag fick en avbetalning av Svea efter domen. Men det tar tid , har nu bara 800 kr kvar av kapitalskulden som från början var 15000. Men sedan är det ju räntan , den är på 7000 kr. Så det är ett tag till på denna skuld

Någon som har en mail eller telefonnummer som dom svarar på???

Inte dom som står på deras sida iaf.

Jag får svar ibland på mail , inte alla gånger och lyckats komma fram typ en gång på telefon
men det var rätt längesedan jag hade sån kontakt med dem

Sammanlagt har jag säkert skickat ca 20 mail senaste månaderna, inte fått ett endaste svar.

Hej jag sökte imorse och väntar på pengarna, någon som kommer ihåg hur fort de kommer? Minns förut en gång så sökte jag på söndag em och hade dem redan på kvällen med swedbank.
Stod utbetalning idag så jag hoppas ju de kommer innan affärerna stänger. Men skriv gärna om ni minns ansökan morgon-utbetalning.

Hej jag sökte imorse och väntar på pengarna, någon som kommer ihåg hur fort de kommer? Minns förut en gång så sökte jag på söndag em och hade dem redan på kvällen med swedbank.
Stod utbetalning idag så jag hoppas ju de kommer innan affärerna stänger. Men skriv gärna om ni minns ansökan morgon-utbetalning.
Jag har de alltid på kontot samtidigt som ja får mejlet med faktura å om att de är utbetalt :) har Swedbank

Nån som fått utbetalt nu i dagarna? Hade ett hos inkasso och betalade det i fredags...sökte i morse men inte hört nåt mer. Eller tar det nån dag längre?

Jag fick den 23 /12 då drogs det jag hade och det nya kom in på kvällen vilket jag ansökte om den 22/12

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp