Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Någon som fått skattepengarna ?

Jag hade skuldsaldo till kh men verkar dem inte ta mina skattepengar.. Tror ni att jag ska ha skattepengar då?

Har för mig att det alltid står så. Förra året när jag hade skuldsaldo, så stod det också så, har jag för mig. Så med största sannolikhet så går pengarna till KFM.

Penarna kommit , har swedbank , men det har min man också och han har ej fått ännu så vet ej om det går efter vilken bank

M
Har för mig att det alltid står så. Förra året när jag hade skuldsaldo, så stod det också så, har jag för mig. Så med största sannolikhet så går pengarna till KFM.[/QUOTE

Ok men jag ringde för avbetalningplan innan .2 skulder som gick till KF. Så hoppas det hinner att ha mina skattepengar

Ok men jag ringde för avbetalningplan innan .2 skulder som gick till KF. Så hoppas det hinner att ha mina skattepengar

Varför står det 0 på saldo? Men att det är utbetalt 2015-06-06? Andra som har Nordea kan se att pengarna är på väg men inte jag :(

Jag har Handelsbanken , fick inte heller.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp