Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Någon som fått skattepengarna ?

Gött för bankerna att tjäna ränta på våra pengar:(

SEB förklara om skattepengar nedan.

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    145.6 KB · Visningar: 23
Fast det där stämmer väl inte riktigt? Står det inte på de allra flestas skattekonto att utbetalningen gjordes ifrån Skatteverket lördagen den 6/6? Skatteverket har väl gjort utbetalningarna till respektive banker, och nu är det upp till bankerna att betala ut skatteåterbäringen till respektive person.

Fast det där stämmer väl inte riktigt? Står det inte på de allra flestas skattekonto att utbetalningen gjordes ifrån Skatteverket lördagen den 6/6? Skatteverket har väl gjort utbetalningarna till respektive banker, och nu är det upp till bankerna att betala ut skatteåterbäringen till respektive person.
Det är så jag fattat det oxå. Skatteverket för över filer till bankerna som i sin tur betalar ut pengarna inom tre dagar.

Jag håller med er också, och vet att Skatteverket betalade ut den 6 juni .

Ville bara ge infon om hur SEB ser på saken.

Sen att dom har fel är en annan sak.

Börjar ju bli smått irriterande att behöva vänta in i det sista. Har två jävla smslån som skulle ha varit inbetalade i lördags, men som nu fått dröja eftersom jag behöver använda skatteåterbäringen.

Har själv Länsförsäkringar Bank, men det verkar ju vara rena lotteriet i vilken ordning pengarna betalas ut.

Han på Swedbank sa att dom betalar ut allt efter pengarna kommer in så de e bara o vänta fast de e tråkigt o vänta

Och där fick jag mina stålar. :) En jäkla konstig tid, men det tyder väl på att bankerna gör utbetalningarna lite hur som, och inte efter de vanliga clearingtiderna.

Håll hoppet uppe!

Nu kom mina skattepengar in.. Jag har Handelsbanken..

Då är det väl bara dom där fjollorna på "Swedbank" kvar som ska börja betala ut nu också.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp