Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Någon som fått samlingslån över 100k med SVAG kreditvärdighet?

Jag har 29,5% hos UC pga 9 ff spritt under året och 62tkr deklarerat 2019 med högt underskott.

Min deklarerade inkomst 2020 blir 417tkr, men mitt liv är kaos och jag hinner inte vänta. Måste släcka alla jävla delbetalningar och endast ha några få räkningar att betala i månaden.

Är man körd för ett samlingslån runt 150k med den UC man har även om man kan visa på sin nya inkomst?

Ja. Jag tror inte det är någon idé att söka om jag ska vara ärlig. Hur ser din bisnode ut?

Jag har 29,5% hos UC pga 9 ff spritt under året och 62tkr deklarerat 2019 med högt underskott.

Min deklarerade inkomst 2020 blir 417tkr, men mitt liv är kaos och jag hinner inte vänta. Måste släcka alla jävla delbetalningar och endast ha några få räkningar att betala i månaden.

Är man körd för ett samlingslån runt 150k med den UC man har även om man kan visa på sin nya inkomst?
Ett samlingslån med uc skulle jag inte rekommendera just nu, jag skulle ta ett litet samlingslån med Bisnode och släcka de mest akuta, sedan avvakta tills din nya inkomst är registrerad på uc.
https://www.xn--lnforum-exa.se/jamforelser/smalan/basta-sms-lan/

Med dina nuvarande förutsättningar skulle jag tro du inte ens får ett erbjudande, om du skulle få det till väldigt höga räntor 20+%.

Jodå, visst kan du får samlingslån men det blir med hög ränta. Jag fick 350t med 24,5% i UC. Har dock bra inkomst 608t.

Sedan gick UC upp till 25%... men när alla jävla små blankolån är betalda kommer det att se mkt bättre ut igen.

Skulle det inte kunna funka att prata med en ”vanlig” bank och förklara situationen? Intyga den nya inkomsten med arbetsgivarintyg osv.

Kan vara värt att prova.

Jodå, visst kan du får samlingslån men det blir med hög ränta. Jag fick 350t med 24,5% i UC. Har dock bra inkomst 608t.
Hmm.. är nog inte värt det då. Har ett lån på 300k hos Nystart som jag vill få bort till bättre ränta.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp