- Meddelanden
- 84
- Mottagna reaktioner
- 33
- Poäng
- 137
Några kompletteringar? Fick du flera erbjudanden?
9%, ska signera efter månadsskiftet sen söka ett till lån när mitt underskott blivit sänkt samt lite till försvunnit. Hoppas på 500k hos remember.Vad fick du för ränta?
Nej inga kompletteringar. Fick bara det och sen forex på 105k men dom ville ha massa papper.Några kompletteringar? Fick du flera erbjudanden?
9%, ska signera efter månadsskiftet sen söka ett till lån när mitt underskott blivit sänkt samt lite till försvunnit. Hoppas på 500k hos remember.
För det som är viktigt att lösa är inkasso skulder, vill inte ha för hög belåning på nästa uppdatering. Har rätt mycket skit o samla.Varför vänta med signeringen till månadsskiftet? Är det inte skönare att bara betala av lånen så du slipper månadskostnaderna på dem denna månad och sen har du bara marginalen + det andra att betala i slutet på nästa månad.
Sökte 500k för o se, dom erbjuder ju vad dom kan. O marginalen tog tid på sig innan dom gav erbjudande. Forex kom samma sekund jag lämnade in ansökan.Sökte du ”bara” 250 000 eller var det vad dom erbjöd dig?