Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Någon som fått lån med 30% underskott av inkomsten?!?

Det är ju helt sjukt men jag tog ett lån på deras hemsida också. 0 ff, 480k inkomst och 15k underskott, bör ha legat under 1% i UC men fick också 23% ränta erbjudet. Galet.
Fick ochså det för 2 år sen ja sökte 23 procent då hade jag bra kreditvärdighet som du fast 3 i risk har ja för mig , men bank norwegian är bäst för de med dålig kreditvärdighet ,deras lägsta ränta är väl 13 som ingen får verkar de som

Hej snälla någon som testat...
om jag ska välja en låneförmedlare vilken ska jag då välja?
Mina förutsättningar är så dåliga... (snälla fråga inte hur dåliga, många uc och hög risk) eller ska jag välja att vända mig direkt till ngn bank typ norwegian som verkar rikta in sig på personer ”i nöd”. Läget är illa och akut.
Vill helst isf en förmedlare som inte ringer upp. Ngn som har erfarenhet av norwigein ska man ansöka om att lösa lån? Är det bäst? Är det bäst alltid? Måste lösa dyra lån då jag ligger efter med dem. Inga anm eller så dock.
PS jag vet att ta lån för att betala andra lån inte är lösningen! Men nu måste jag överleva tills vi säljer...

Hej snälla någon som testat...
om jag ska välja en låneförmedlare vilken ska jag då välja?
Mina förutsättningar är så dåliga... (snälla fråga inte hur dåliga, många uc och hög risk) eller ska jag välja att vända mig direkt till ngn bank typ norwegian som verkar rikta in sig på personer ”i nöd”. Läget är illa och akut.
Vill helst isf en förmedlare som inte ringer upp. Ngn som har erfarenhet av norwigein ska man ansöka om att lösa lån? Är det bäst? Är det bäst alltid? Måste lösa dyra lån då jag ligger efter med dem. Inga anm eller så dock.
PS jag vet att ta lån för att betala andra lån inte är lösningen! Men nu måste jag överleva tills vi säljer...
Talar du inte om dina förutsättningar så kan vi inte vägleda dig åt rätt "håll"

Ok uc risk 65
Ff typ 30
Årsinkomst 366
Blanco 500tkr

Ok uc risk 65
Ff typ 30
Årsinkomst 366
Blanco 500tkr

Med UC risk på 65 är det nästan omöjligt, speciellt med så många ff också. Inte ens Bank N..... De har beviljat på max 33 % UC risk vad mig erfar. Om du vill prova så prova hos advisa eller direkt hos BN, men jag tror det är ganska kört :(

Jag vågar påstå att det faktiskt är omöjligt.

Ok och med medlåntagare?
Inkomst 466
Uc risk 12
Ff 7

Tack snälla för svar och råd! Bör man välja förmedlare ellr direkt isf vilken förmedlare eller långivare?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp