Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Någon som fått ett samlingslån trots många ff och spelmissbruk..?

Hej.. Undrar om någon har fått samlingslån med många ff och spelmissbruk..???? Går under snart så behöver alla tips ja kan få..!!! Har pluggat nu ett tag så har usel årsinkomst men har börjat jobba igen på heltid sen 20 december. Typ 19 ff.. Vet galet men sökte och sökte lån i panik..
Har äntligen spärrat mig på spelpaus men spelade senast i början på januari.. Tänkte på kontoutdrag.. Hur långt bak i tiden brukar de vilja ha kontoutdrag ifrån..?
Hoppas att någon har något positivt att dela med sig.. Plz..

Hej.. Undrar om någon har fått samlingslån med många ff och spelmissbruk..???? Går under snart så behöver alla tips ja kan få..!!! Har pluggat nu ett tag så har usel årsinkomst men har börjat jobba igen på heltid sen 20 december. Typ 19 ff.. Vet galet men sökte och sökte lån i panik..
Har äntligen spärrat mig på spelpaus men spelade senast i början på januari.. Tänkte på kontoutdrag.. Hur långt bak i tiden brukar de vilja ha kontoutdrag ifrån..?
Hoppas att någon har något positivt att dela med sig.. Plz..
Det är väl inte hopplöst många men du måste ju bli av med ett par skulle jag tippa. Du skriver inte vad du har för UC-risk eller hur mycket lån du behöver. Skulle tro att betyget är viktigare än just förfrågningar. Av de långivare som enklast beviljar är det väl Nystart som kollar transaktioner och nekar vid spelmissbruk. Vet inte om det är så fruktansvärt vanligt bland de andra men tror inte det.

Vad har du för inkomst på uc?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp