Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Någon som fått bank norvegian krediten (kortet) ökat utan att söka senaste 12 månaderna ?

Hur kan man få ett kreditkort utan att söka? Kommer det bara med posten? Laddat med pengar?

: ) tänkte om något fått sin kredit utökad utan att ödsla en uc på det, kanske erbjudande per mail eller liknande senaste året. Har haft min 15 K kredit i 2 år utan erbjudande om höjning. Förra sommmaren ödslade jag 1 uc på att få den höjd men icke. Har betalt i tid under dessa 2 år, har dock låg deklarerad inkomst 2017

Hur kan man få ett kreditkort utan att söka? Kommer det bara med posten? Laddat med pengar?
Nu var det ju inte en fråga om ett sprillans nytt kort, utan erbjudande om att öka krediten på ett befintligt utan att UC tas. Jag hade ett Remember-kort förut som fungerade så, med jämna mellanrum kom SMS om man ville höja krediten med x antal kronor.

Ok, ja så hade man velat haft det. Är väl önsketänkande att punktlighet med inbetalningarna skulle premieras på något sätt. UC’n (halvdåliga för tillfället) väger i slutändan tyngst

Såg att det fanns ett sådant alternativ (reservation mot höjning), har inte reserverat mig för det

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp