Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Någon som bestridit ett ärende från klarna/segoria??

Någon som bestridit ett ärende från klarna/segoria?? isåfall hur har det gått?? Har ett klarna delbetalningskonto som tyvärr gått vidare till segoria o dom vägrar avbetalningsplan så nu har de gått vidare till kronofogden o jag tänker bestrida... så jag kanske får en chans att betala av allt elr avbetalningsplan.. :(

Segoria

Hej

Jag gjorde det för länge sen och fick avbetalningsplan på de resterande pengar, du måste ha en dom på detta innan de kan upprätta ett avbetalnings plan.När domen kommer så kontakta de så snabbt så möjligt och då får du hjälp.

Grejen va den att ja skulle få en avbetalningsplan av segoria men då ville dom att ja skulle betala in ett belopp på 2500 kr direkt o sen skulle jag få en avbetalningsplan men grejen av den att ja hade inte dom pengarna då suck o då skickade dom ärendet vidare :(

Jag kommer bestrida ärendet o försöka få en avbetalnings plan men tänk om dom nekar då? Är det upp till tingsrätten o avgöra då ??? :(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp