Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Någon som använt billender.com?

Så även om jag har blivit beviljad att betala en räkning på 3 månader och skulle vilja börja betala på juni lönen så skjuter de upp betalningen mot en avgift om jag struntar att betala nu den 25/5?
Om du struntar att betala så går räkningen/räkningarna till ett delbetalningskonto som du börjar delbetala månaden efter. På delbetalningskontot kan du välja hur stor summa de ska dra då. Du kommer få Mail när den 25/5 börjar närma sig att om du inte vill betala fakturan så kan du välja delbetalningskonto. Då går de förfallna fakturorna dit automatiskt efter 25:e genom att du valt att inte betala bara.

Så även om jag har blivit beviljad att betala en räkning på 3 månader och skulle vilja börja betala på juni lönen så skjuter de upp betalningen mot en avgift om jag struntar att betala nu den 25/5?
Exakt! Betalar du inte så går det till delbetalningskontot.

Jag blev godkänd idag och ska betala 3 fakturor. Hur gör jag om jag vill skjuta på en faktura till nästa månad?
I månadsskiftet går de obetalda/förfallna fakturorna till delbetalningskontot.

Tack för svar.. och vet man att det är godkänt med delbetalningskonto
Som jag fattar det så behöver inte delbetalningskontot godkännas, låter man bli att betala fakturorna så går de automatiskt till delbetalningskontot.
Däremot så godkänner de inte nya fakturor när en viss gräns har nåtts (som jag inte vet vad den gränsen ligger på).
De säger att man "snart" ska kunna se vad man har för utrymme men jag ser inte det än.

Hur ser du att du har 3000 kr?
När mina fakturor gick till delbetalningskontot så blev summan mindre eftersom jag valt att dela upp några. Då frågade jag billender om jag kunde lägga upp fler fakturor och då sa de att det gick bra upp till 3000. Därför vet jag:)

Hur lång tid tar det innan man får svar på att dom har betalt fakturan ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp