Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Någon som använt billender.com?

Ser ut som en bra tjänst, finns det någon liknande? Vill använda denna men mina fakturor är på över 2500, så de kommer neka dem. Någon liknande aktör?
Det går väl att betala endel av räkningen och resten på nå annat.
Annars finns det betalkoll

Öppnat nu igen, funkade hur smidigt som helst när jag behövde få en faktura betald.

Hej
Någon som kan bekräfta att det är miniUC endast? Fortfarande bara ett man kan betala 2500kr och inte mer än så? Hur skiljer det sig från Betalkoll annars egentligen?
Tack!

Hej
Någon som kan bekräfta att det är miniUC endast? Fortfarande bara ett man kan betala 2500kr och inte mer än så? Hur skiljer det sig från Betalkoll annars egentligen?
Tack!
Står så här på deras sida iaf, kanske värt att prova..

Bilagor

• Screenshot_20210207-131247.png
    Screenshot_20210207-131247.png
    110.5 KB · Visningar: 369
Provade igår och idag dök det upp en uc på mina sidor på minuc så de verkar behöva uppdatera villkoren att de tar full uc
Det tar en uc mikro om du tittar på ucn då den bara visar om du har anmärkningar eller inte. MEN den registreras som synlig. Men inte för alla tydligen?? Men det blev det för mig och jag ifrågasatte billender om det som tog upp det med UC. UC tog sedan bort den med påståendet att billender felinformerat. Jag förstår fortfarande inte om det var billender eller uc som gjort fel?? Vad gäller? När blev uc mikro synlig? Brukar en mikro uc från tex Telia bli synligt registrerad. ni som vet?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp