- Meddelanden
- 1 469
- Mottagna reaktioner
- 424
- Poäng
- 557
Jag har ett lån hos cash2you på 9 tusen och ett hos cashbuddy på 5 tusen. Har pratat med dom ang en höjning av lånen o fick till svar att de måste gått 4 felfria månads betalningar..så sista aug har ja betalat 4 månads betalningar. Skulle ja nu kuna höja nåt av dom lånen så skulle ja kuna betala bort 4 jäkliga avbetalnings planer samt lösa en inkasso skuld
jag håller verkligen tummarna att dom går med på en ökning sista aug!!!
Nån som vet hur pass hårda dom är? Har fast jobb månadslön samt ingen skuldsaldo hos kronofogden..dock 15 betalnings anmärkningar. Har däremot ett betalnings föreläggande hos kronofogden men har bestridit de o har eventuellt lyckats fått alektum inkasso o dra tebax ärendet då ja fått en beviljad avbetalnings plan. Kan cash2you elr cashbuddy se att man har betalnings föreläggande hos kronofogden???? De är inget utslag än.
jag håller verkligen tummarna att dom går med på en ökning sista aug!!!Nån som vet hur pass hårda dom är? Har fast jobb månadslön samt ingen skuldsaldo hos kronofogden..dock 15 betalnings anmärkningar. Har däremot ett betalnings föreläggande hos kronofogden men har bestridit de o har eventuellt lyckats fått alektum inkasso o dra tebax ärendet då ja fått en beviljad avbetalnings plan. Kan cash2you elr cashbuddy se att man har betalnings föreläggande hos kronofogden???? De är inget utslag än.