Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Någon med erfarenhet av Komplett Bank

Hej

Även om det är en kredit så sabbar den säkert i början men betalar du på den och den sjunker så på sikt kommer den inte påverka betyget så mycket tror inte jag .

Blev nyss beviljad ett lån på 300 000kr hos komplett med ytterligare 150000 i kvarstående kredit visserligen till hög ränta men eftersom jag ska lösa skitlån så skulle min månadskostnad ändå sänkas rejält. Vet ni om dom skickar fakturor osv hem eller om allt sköts digitalt. Någon som har dom som vet hur uc påverkas?
Allt sköts digitalt. Mycket smidigt.
Jag fick dåligt kreditbetyg när skulden reggades men nu är betyget på åt rätt håll igen, månad för månad. Så värt det för mig som hade en hopplös situation.

Allt sköts digitalt. Mycket smidigt.
Jag fick dåligt kreditbetyg när skulden reggades men nu är betyget på åt rätt håll igen, månad för månad. Så värt det för mig som hade en hopplös situation.
Ok, hur mycket har du i lån hos dom och hur mycket påverkar det din uc? . Behövde du komplettera med något?

Ok, hur mycket har du i lån hos dom och hur mycket påverkar det din uc? . Behövde du komplettera med något?
Jag blev beviljad maxgränsen.
Betyget steg ca 20 % men har nu efter tre månader gått ner 11% och kommer nog fortsätta gå ner.

Steg betyget 20% på grund av en UC-förfrågan?

Apropå Komplett, beställde en sketen eltandborste från Komplett.se. Tandborsten fanns ej i lager så valde, dumt nog, faktura för att slippa betala för något jag ej kunde få direkt. De tog full UC och betyget hoppade upp från dåvarande 12,3% till 20%. Komplett Bank tycks inte vara bra för UC-betyget...

Jaha då förstår jag!
Vilket belopp hade du innan lånet respektive efter du fick detta?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp