@Investor Santander är galet snabba, härligt att höra att det ordnade sig för dig till slut - Grattismen det är ju helt sjukt vilken tid det tog innan dem avslutade ansökan hos Forex, det borde dem kunnat gjort direkt tycker jag
Bor själv ute i bushen, det kan bli ena hiskliga kostnader med både det ena och det andra, så jag förstår att du vill kunna lösa ut bilen så snart som möjligt
Allt är klappat och klart här också, Både Nordax och Santander är betalda. Känns fantastiskt skönt! Tror som dig också att dem var restriktiva pga hög belåningsgrad.
Japp, det har varit väldigt mycket bergochdalbana 2019 i min ekonomi, enbart för att vi bor 1.5 mil från närmaste staden. Som tur är hyr vi huset och ska absolut ha i åtanke vart vi köper/bygger hus i framtiden...
De beter sig nästan som en storbank av något slag, kan tänka mig att det är resurserna som är lite knappa hos dem. Stod i telefonkö i 25 minuter, hade plats 2 från början.
Härligt att det gick så smärtfritt för din del! Lycka till med att fortsatt ha Forex som långivare!