Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Någon med erfarenhet av Collecti?

Eftersom dom har krav på medsök så tror jag faktiskt Nstart är bättre även om det gör ont att säga. Dom lär kräva stark medsökande! Men spännande att följa om någon ingår avtal med dom.

Mailade dom och frågade om man behöver ha medsökande oavsett belopp. Fick detta svar:

"Alla kunder behöver inte en medlåntagare. Vi gör en manuell bedömning i din återbetalningsförmåga som kund.

För att besvara din fråga så är inte belopp en drivande faktor som avgör huruvida du behöver en medlåntagare"

Varför måste man ha medsökande vid betalningsanmärkning? Anledningen till betalningsanmärkningen kan vara hundra olika orsaker. Skilsmässa? Sjukdom? Olycka? Oförutsedda händelser.
Hur vet du att de kräver medlåntagare vid betalningsanmärkning?

Precis som nstart.. Låter så bra.. tror alla blir preliminärt beviljade men så är kravet medsökande.. VDn ringde mig och han skulle göra allt han kunde för att se om jag kunde stå på det själv men som slutade i krav medsökande och månadskostnad på 5000:- jo tjena, någon vill nog va medsökande med den räntan

Hej! Är det någon som sökt och blivit beviljad utan medsökande? Hur var era förutsättningar då? Inkasso? Speltransaktioner? Sökt summa osv?

Applied yesterday, these guys will be my last chance to avoid a huge disaster in my life. If they actually help I'll be grateful forever and make sure to never break my finances again. I just need that little push... Let's see how it goes...

Applied yesterday, these guys will be my last chance to avoid a huge disaster in my life. If they actually help I'll be grateful forever and make sure to never break my finances again. I just need that little push... Let's see how it goes...

Utan medsökande?

Hej! Är det någon som sökt och blivit beviljad utan medsökande? Hur var era förutsättningar då? Inkasso? Speltransaktioner? Sökt summa osv?
Testade att ansöka. Fick att jag var preliminärt beviljad 300000. De ringde upp och ställde lite frågor. De sa att allt såg bra ut och att de skulle göra sista kontroller. De ringde tillbaka och sa att den sista kontrollen visat på speltransaktioner på i snitt 250 kr i månaden. Detta gjorde att lånet avslogs och att jag måste hitta medsökande. Hahahah 250 kr i månaden?! Det känns som att de hittar på anledningar för att neka...

Oseriöst haha man kan väl köpa triss lott ibland haha

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp