Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Någon idé att söka lån?

Hej,
Får det tuffare och tuffare att klara av månaderna försöker dra ner på kostnader men det hjälp just nu inte.
Blir att jag behöver ta skit lån varje månad för att då klara av månaden. ( lån utan uc )
Är det någon idé att försöka söka lån via Lendo till exempel ?
Just nu har jag behov av 234 000kr

UC Riskprognos 21,2%

Överskott av tjänst 522 600 (2022)
Under de senaste 12 månaderna har 15 frågor registrerats hos UC.
Det kommer att försvinna 12 ST förfrågningar månad 08.

Jag sökte lån via Svea "svårt att få lån" för cirka 1 månad sedan och fick avslag på grund av mitt score

Synliga lån 503 000

Senast ändrad:
Du klarar dig inte några månader till? Lär vara omöjligt i dagens läge. Nstart kanske men dom ska ju ha medsökande. Undvik!

Varför körde du inte Lendo för en månad sen?

Du har en rätt hög risk så det borde inte vara någon idé som det ser ut nu.. din score är dålig, det är en chans på 5 att dom får problem att få betalning enligt plan om dom lånar till dig

Vad skall man tänka på när det daga att söka vad kan göra "enklare" att få lånet, lång betalnings tid har det någon betydelse?

Vad skall man tänka på när det daga att söka vad kan göra "enklare" att få lånet, lång betalnings tid har det någon betydelse?
För att ha en chans behöver du vänta ut de 12 FF som försvinner i augusti. Från 15 till 3 FF kommer slå stort på din score. Försök överlev tills dess. Då tror jag du kan få napp på Lendo.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp