Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Någon annan som är dumsnäll?

Jag gjorde det samma både med min son och sambo. Det slutade med en utmattning som ledde till sjukskrivning. Jag släppte alla lån i den vevan då jag inte orkade kämpa mer. Detta var dörren till första gången i mitt liv som jag hamnat hos inkasso och sen hos Kfm.
Det bästa jag gjort med facit i hand.
Jag kallar mig inte för dumsnäll utan en ekonomisk idiot med oförmåga att säga nej.
Man får se det också som ett misstag man aldrig gör om mer.
Lärt sig läxan synd bara att det blir så magstarkt.
Jag har totalt ändrat mitt sätt att tänka så det onda har fört nått bra med sig.

Inte okej:( så tråkigt att höra:(
Därför är det viktigt att inte döma folk som hamnar i skiten med ekonomin.
Den här skyll dig själv stilen avskyr jag att höra likadant att man tycker synd om sig själv. Kan få mig att gå i taket.
Hoppas det löser sig för dig du är värd bättre :)
Tack för dina värmande ord. :)
Ja man får hoppas på det bästa.

Jag gjorde det samma både med min son och sambo. Det slutade med en utmattning som ledde till sjukskrivning. Jag släppte alla lån i den vevan då jag inte orkade kämpa mer. Detta var dörren till första gången i mitt liv som jag hamnat hos inkasso och sen hos Kfm.
Det bästa jag gjort med facit i hand.
Jag kallar mig inte för dumsnäll utan en ekonomisk idiot med oförmåga att säga nej.
Där har vi det. Ekonomisk idiot som har svårt att säga nej. Det är jag det. Men nu ska det bli ändring på det. Önskar bara att jag insett det i tid...

Det är ju vad det handlar om. Fast man är ingen idiot utan gjort idiotiska handlingar.

När man idag tackar nej till övertidsjobb som hade gett rejält tillskott i kassan pga sambon vill ha tid hemma. Så mår man dåligt över förlorade pengar och framtida betalningar för lån...

Är så kass på att tänka på mig själv och blir deppig o ledsen nu

När man idag tackar nej till övertidsjobb som hade gett rejält tillskott i kassan pga sambon vill ha tid hemma. Så mår man dåligt över förlorade pengar och framtida betalningar för lån...

Om du har möjlighet att få lite egentid, gör nåt du gillar -bara för din egen skull. Inte mkt att göra åt extrajobbet men tänk att det ju inte var pengar du egentligen räknat med. Visst fattar jag, men det sta du kan göra är att släppa allt du inte kan styra. Ge dig själv andrum! Kram på dig!

Förstår vad du menar, min sambo klagar på att vi inte gör ngt tillsammans för att jag jobbar jämt och det stämmer men jag säger att jag behöver pengarna och så kommer det se ut ett tag framöver och att han inte kan klaga både på att vi inte har pengar (pga av mig!) och att jag jämt jobbar.

Jag uppskattar egentid enormt mycket. Dels pga jag slipper att anpassa mig till någon annan. Jobbar ju med att hjälpa folk annars så det blir lite tungt ibland.

Myra: Du gör helt rätt egentligen. Bra att du ändå säger ifrån. Antar att du känner som många andra här o även jag själv att ekonomin stressar på som f-n. Då blir man inte så avslappnad i vardagen oavsett

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp