Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

nätlån kundtjänst

Har mailat nätlåns kundtjänst ett antal gånger sedan en vecka tillbaka men har ännu inte fått något svar. Inte heller har dom ett telefonnummer man kan nå dom på. Är det någon som har haft med dom att göra tidigare?

Jag har avbetalningsplan hos dem och deras samarbetspartner 38:an vad vill du veta?

jag mejlade in ett skuldebrev till dom men inte hört något sedan dess. Tänkte att de kanske har lagt ner.

Nej Catalunia Capital Ab är fortfarande aktivt som bolag. Du kan prova och ringa 0701-495266 eller 0768-505520. Skannade du in skuldebrev och kopia på id innan du mejlade dem?

Senast ändrad:
Scannade in både skuldebrev och id och skickade med mejl. Konstigt att dom inte ens svarar på mejl.

Prova att ringa de telefonnummer jag gav dig. Jag har också mycket svårt att få mejlkontakt med dem.

Varför har flera bolag mobilnummer som kundtjänst? Känns inte vidare seriöst...

Varför har flera bolag mobilnummer som kundtjänst? Känns inte vidare seriöst...

För att ett sånt här bolag behöver inga flotta kontor eller liknande, säkert många av de här bolagen som bara är 1-3 personer, kan lätt skötas hemifrån, så varför slösa pengar på ett fast företagsabonnemang när man lika gärna kan använda mobilen osv? :)

Många har snygga hemsidor osv men bakom det är det enda som behövs en telefon och en dator ju :)...

Dessa är inte seriösa. Har ringt och mejlat inget svar. Mejlade skuldebrev, postade skuldebrev och faxat. Idag har det gått 9 dagar så jag ger upp.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp