Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Nätlån - kreditupplysning!

Synd. 38/an/extra/nätlån var mina favoriter. Lätta att göra med, pengar direkt, creditsafe, låga kostnader.

Nu hamnar dom i skaran man aldrig mer kommer använda. Tipsa honom om denna tråden den goda johan.

Däremot så har de direkt felaktig info på sin hemsida om Bisnode - ett vanligt missförstånd dock ej OK.

”Vi gör en kreditupplysning via Bisnode och dessa sparas inte och påverkar INTE ditt kreditbetyg i framtiden på något sätt såsom tex UC kan påverka din framtida kreditvärdering.

Synd. 38/an/extra/nätlån var mina favoriter. Lätta att göra med, pengar direkt, creditsafe, låga kostnader.

Nu hamnar dom i skaran man aldrig mer kommer använda. Tipsa honom om denna tråden den goda johan.

Aldrig använt tidigare men var på väg när jag blev osäker och skickade ett mail om vilken upplysning de tar som tur var! Vem vill ha en ff i 1 år för 4000 kr. Instämmer blir inget från dessa då jag bojkottar alla som tar Bisnode...

Ja trenden pekar på att allt färre använder sig av creditsafe.
Men då allt fler vill undvika Bisnode undrar man om lån med uc kommer att öka?

Betalat hela skulden hos Nätlån nu hur stor är chansen att man får lån beviljat hos relaterade aktörer? :S Jag hade 2,5 k i lån hos dem jag hade behövt 10 k för att släcka två små lån som syns hos UC.

Nä jag fick inget lån och inte heller hos Nätlån igen. 2,5 k som jag kunde betalat på mer akuta lån som ligger hos inkasso.. Helvete!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp