Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Nätlån, går ej att godkänna

Jag har sagt det tidigare - vi är likadana i mångt & mycket! Detta inlägg från Dig bekräftade vad jag redan sagt med 100% !!!
SÅÅÅ tack underbara Du för att DU FÖRSTOD och att man måste kunna få vara kritisk ÄVEN i all välmening !
❤️❤️❤️

Bilagor

• 1005CF37-A31D-4225-947D-6152CC233C62.jpeg
    1005CF37-A31D-4225-947D-6152CC233C62.jpeg
    233.9 KB · Visningar: 182
Jag förstår vad du menar. Jag tycker det ska vara högt i tak i detta forum. Jag som du har upplevt en del i livet och jag har stor portion ödmjukhet och förståelse för andra människors öden men också en ganska hård syn på vad man själv måste ansvara för i livet. Med min bakgrund är det ett under att jag fortfarande är vid liv och har inte fått hjälp av någon att göra det. Jag är inte en supermänniska. Men därför kanske jag som du ställer krav på människor oavsett tillstånd för att vi vet att det går och vad som är viktigast att prioritera (ex hyra). Jag tror inte på att försköna verkligheten. Kanske någon som läste ditt inlägg hade tänkt att skippa hyran och nu fick en tankeställare, så tänker jag. Det har inget att göra med att inte vara ödmjuk eller att förstå andras tillvaro. Jag har jobbat/jobbar med beslut som påverkar företags och enskilda personers öde bra länge och vill vara så tydlig och rak jag kan oavsett hur mycket jag ömmar för de för det tillåter inte Sveriges lagar. Kram ❤️ Och hoppas verkligen du hänger kvar här.
Håller med! Klart Kimsan ska vara kvar! ❤️❤️ Ibland svider sanningen men man bör höra det också! Har själv tagit dåliga beslut om o om igen och medveten om
att jag gjort fel ibland

Så inåta helskotta jäkla klockrent !!! Kunde aldrig ha formulerat det bättre själv... Amen to that ❤️ @tigerkatten007

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp