Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Nätlån - funkar de?

sökte om lån där idag tidigt imorse och fick svar att dom återkommer med besked senare via mail. någon som vet hur lång tid detta brukar ta?

http://www.natlan.se/

hej

De svarar inom 24 timmar men de är bra och man kan förlänga lånet hur många gånger man vill.

har ingen bra erfarenhet av dom.skickade in skuldbrev och kopia på id för en vecka sen och fortfarande inga pengar på kontot,har mailat dom tre gg utan svar,vad gör man?

har ingen bra erfarenhet av dom.skickade in skuldbrev och kopia på id för en vecka sen och fortfarande inga pengar på kontot,har mailat dom tre gg utan svar,vad gör man?

Då kan man ju t ex ringa och fråga vad som händer.

Har aldrig haft några problem med Nätlån, brukar maila in skuldebrevet och oftast hinner man få pengarna samma dag om man skickar in det före kl 13. Också bra att ha och göra med om man inte kan betala och behöver avbetalning.

kan ju då tala om att jag även har RINGT 2 gg och då får till svar att alla handläggare är upptagna och att man bara kan nå dem via mejl.

nätlån38an

jag hade ett lån hos 38an som gick till inkasso för 2 år sedan. har sedan prövat att söka på nätlån och fått nej och när jag mailat och frågat varför jag har fått nej så har ett standardiserat svar kommit "försök igen" och det har jag gjort men icke fått lånet trots "rena papper". Fick då av en slump se på 38ans hemsida (som för övrigt har stängt idag) att det är dom som är ägare till nätlån och då fick jag ju även svaret på varför jag inte kunde få låna. Tänk om dom upplyst om det istället!

Nätlån

Nätlån är bluff.
Svarar ej på mejl och varken ja eller nej på ansökan
Skitföretag
Spara pengarna och sök ej där

Inga problem

Har aldrig haft problem med nätlån eller 38:an

Ger även avbetalningar dock dyra.

Men det går att prata med dem även om det kan ta tid.
Tror det är samma bolag/ägare eras räkningar är väldigt lika

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp