Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

nätlån, 500kr/månaden

Fick nu avbetalningsplan hos nätlån,500kr/månaden.Såg också att jag har möjlighet att nyttja en betalfri månad hos good cash och tar den i november månad.Många bäckar små.Sakta med säkert försöker jag att komma till rätta med mina lån(27 st)Det går ett steg framåt och ibland händer inget alls.Har inte behövt att ta det jobbiga samtalet med min man än.Han vet att jag har skuldsatt mig men jag har inte sagt riktigt hur mycket det är.Jag hoppas att jag fixar det tills nästa år.Kommer att få tillbaka rätt så mycket på skatten,kan betala av liten med det.

Senast ändrad:
Fick nu avbetalningsplan hos nätland,500kr/månaden.Såg också att jag har möjlighet att nyttja en betalfri månad hos good cash och tar den i november månad.Många bäckar små.Sakta med säkert försöker jag att komma till rätta med mina lån(27 st)Det går ett steg framåt och ibland händer inget alls.Har inte behövt att ta det jobbiga samtalet med min man än.Han vet att jag har skuldsatt mig men jag har inte sagt riktigt hur mycket det är.Jag hoppas att jag fixar det tills nästa år.Kommer att få tillbaka rätt så mycket på skatten,kan betala av liten med det.

Och vad är Nätland?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp