Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Nätbutiker/Teknikkedjor som INTE tar UC...

Comviq tar väl Bisnode?
Tele2 gör iallafall!

De har inte tagit på mig. 100 % säker.
Jag har haft 2 st nummer med ”abonnemang” (summan dras via mitt bankkort) nåt år till kidsen. För 3 månader sen beställde jag en iPhone X på ena numret via comviq, kom på 2 dagar, och samma sak på andra numret för nån vecka sen, telefonen kom på 2 dagar. Ingen UC, Bisnode eller Creditsafe! Tänker att det kan ha varit för att jag haft numren ett tag och det har alltid betalats utan problem (?)

De har inte tagit på mig. 100 % säker.
Jag har haft 2 st nummer med ”abonnemang” (summan dras via mitt bankkort) nåt år till kidsen. För 3 månader sen beställde jag en iPhone X på ena numret via comviq, kom på 2 dagar, och samma sak på andra numret för nån vecka sen, telefonen kom på 2 dagar. Ingen UC, Bisnode eller Creditsafe! Tänker att det kan ha varit för att jag haft numren ett tag och det har alltid betalats utan problem (?)

Comviq alltså, inte Tele 2!

Så ingen upplysning tas alls. Sjukt!
Tänker om du tex hade haft anmärkning.

Teknikproffset.se sköter avbetalningarna via Fortus, som sist jag använde dem tog Bisnode.

Vet inte om mstore tar UC men jag fick något VISAkort där som hette Gustav (resurs bank) när jag handlade en apple watch innan jul som jag sålde, kortets köputrymme blev lika stort som det jag hade i kundvagnen, så ligger -3000 något där. Då kan ni ju plocka ihop några airpods när den produkten är i lager igen. (om ingen UC)

Vet inte om mstore tar UC men jag fick något VISAkort där som hette Gustav (resurs bank) när jag handlade en apple watch innan jul som jag sålde, kortets köputrymme blev lika stort som det jag hade i kundvagnen, så ligger -3000 något där. Då kan ni ju plocka ihop några airpods när den produkten är i lager igen. (om ingen UC)

Är inte Gustav wasa kredit?

Fick förlänga mitt abonnemang hos comviq, ingen UC togs

CDON har Qliro. Ingen UC togs. Jag fick 20.000 i limit med USLA förutsättningar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp