Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Nästa månad är det dags - eller?

Hej Lånforum!
Nästa månad försvinner två ff till och jag kommer då ha 5 st. Då vill jag söka samlingslån på 500’ för att få ner räntan och samla mina lån i ett. Har tagit många skitlån tidigare för att jag haft en livskris och dessutom knappt tjänat pengar.
Förutsättningar just nu (med 7 ff)
Inkomst synlig på uc: 370.000 (tjänade dock 417.000 men gjort avdrag i deklarationen)
Inkomst i år: över 500’ (syns ju dock ej på UC)
Skulder på UC: nystart finans 294’, konsumentkredit 150’
Skulder utanför UC: Extralånet 50’
Uc-betyg: 0.89%
har ett bolån på 3.2’’ som delas med min sambo.

tror ni det finns någon chans att få samlingslån på 500? Skulle lätta en sån fruktansvärd tyngd från mina axlar efter drygt 4 år med sjukt dålig ekonomi och dåliga val

Ja du kommer få flera erbjudanden! Berätta gärna vilka erbjudanden du fick och till vilken ränta när du har ansökt.

Rätt sjukt egentligen.
Jag har bättre förutsättningar än dig ( 5 ff, årsinkomst 340.000, 17 underskott samt 25.000 i kredit) men har ändå 6.7%.. Ibland undrar man hur mycket det kreditbetyget egentligen betyder....

Rätt sjukt egentligen.
Jag har bättre förutsättningar än dig ( 5 ff, årsinkomst 340.000, 17 underskott samt 25.000 i kredit) men har ändå 6.7%.. Ibland undrar man hur mycket det kreditbetyget egentligen betyder....
Ja jag undrar med.. kanske för att du har en kredit? Jag har ”bara” blancolån

Hej Lånforum!
Nästa månad försvinner två ff till och jag kommer då ha 5 st. Då vill jag söka samlingslån på 500’ för att få ner räntan och samla mina lån i ett. Har tagit många skitlån tidigare för att jag haft en livskris och dessutom knappt tjänat pengar.
Förutsättningar just nu (med 7 ff)
Inkomst synlig på uc: 370.000 (tjänade dock 417.000 men gjort avdrag i deklarationen)
Inkomst i år: över 500’ (syns ju dock ej på UC)
Skulder på UC: nystart finans 294’, konsumentkredit 150’
Skulder utanför UC: Extralånet 50’
Uc-betyg: 0.89%
har ett bolån på 3.2’’ som delas med min sambo.

tror ni det finns någon chans att få samlingslån på 500? Skulle lätta en sån fruktansvärd tyngd från mina axlar efter drygt 4 år med sjukt dålig ekonomi och dåliga val
Rätt säker att du kommer få ett samlingslån till en helt OK ränta när du ramlat ner till 5ff, tänk på att skriva in din nya inkomst bara ifall den inte hunnit uppdateras.
Lycka till och återkom gärna hur det gick,

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp