Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

När uppdateras inkomst på UC vid ändring?

Hej!
Ni som fick göra ändringar i deklarationen och fick ett slutskattebesked i Juni - har er årsinkomst för 2020 uppdaterats på er UC? Om inte, någon som vet när detta görs??

Enligt Bisnodes kundtjänst har de fått informerat av Skatteverket att uppdateringen kommer ske vid två tillfällen denna vecka. I natt och natten torsdag till fredag.

Hej!
Ni som fick göra ändringar i deklarationen och fick ett slutskattebesked i Juni - har er årsinkomst för 2020 uppdaterats på er UC? Om inte, någon som vet när detta görs??

Vi som inte har fått slutskattebeskedet (gjort ändringar) när får vi det? Hur lång tid kan det ta?

Räkna med början på augusti alternativt september-körningen.

Är det då jag får slutskattebeskedet eller är det då inkomsten uppdateras? Det sistnämnda spelar ingen roll för mig men hade varit skönt att veta att ens deklaration är korrekt ifylld. Jag tycker det är skitbökigt.

Lämnade in första deklarationern 28:e april (med ändringar). Sen så kommpletterade något av bolagen räntan på min blankett i maj så jag fick lämna om den på nytt 8:e juni med den ändringen.

Är det då jag får slutskattebeskedet eller är det då inkomsten uppdateras? Det sistnämnda spelar ingen roll för mig men hade varit skönt att veta att ens deklaration är korrekt ifylld. Jag tycker det är skitbökigt.

Lämnade in första deklarationern 28:e april (med ändringar). Sen så kommpletterade något av bolagen räntan på min blankett i maj så jag fick lämna om den på nytt 8:e juni med den ändringen.
Håller med Terry!

Det är då du beräknas få ditt slutskattebesked. Därefter, om du har skatt att betala, har du cirka tre månader på dig. Vill du få ditt slutskattebesked tidigare är det möjligt att be en handläggare ordna det manuellt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp