Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

När syns inkomsten om jag godkänner utan ändring ?

Tror den bör synas 1/5. Någon annan som har bättre koll?

Känns som att det diffar år till år.

Mig veterligen uppdaterades den 23:e april förra året.

9 april 2020 fick Bisnode min nya inkomsttaxering. UC lär ha fått samtidigt.

Lånar tråden litegrann. Tyvärr är inkomstuppgifterna för 2020 ca 50k mindre än vad jag egentligen tjänar i dagsläget. Pga ersättning från försäkringskassan osv.

Detta är ä riktigt dåligt eftersom jag är redan överbelånad, så hur hårt går dom på den infon egentligen? eller är det mer månadslönen som man så ofta får slå in i en låneansökan? o_O

Börja oroa mig inför kommande sökning. Kan inte vänta å deklarera heller. Vill åt skatteåterbäringen.

Jag undrar mer om jag hinner få mina skattepengar utbetalda innan inkomsten uppdateras eller sker allting samtidigt som utbetalning , skulle behöva söka på 2019 årsinkomst då jag kommer ha 30.000 mer i underskott , vet inte om alla banker kollar underskott , eller ser dom att man hade mycket lån 2020 som är avslutade ?

Jag undrar mer om jag hinner få mina skattepengar utbetalda innan inkomsten uppdateras eller sker allting samtidigt som utbetalning , skulle behöva söka på 2019 årsinkomst då jag kommer ha 30.000 mer i underskott , vet inte om alla banker kollar underskott , eller ser dom att man hade mycket lån 2020 som är avslutade ?
När ska du söka är frågan?

Direkt efter skattepengarna kommit tänkte jag om jag godkänner utan ändring

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp