Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

När syns inkomst för 2023 på kreditupplysningen?

Någon som vet något låneföretag som faktist läser igenom mail där man frågar om lån och inte bara lämnar automatiska svar om att de inte genomför manuella ansökningar?
Helst bara skriftlig kontakt då jag har social fobi och inte vågar prata i telefon.
Det finns säkert, man kollar väl på de som faller in under prövning och inte beviljas eller avslås per automatik. Om din inkomst är under skallgräns så bör det sluta med auto-avslag, där kollar man inte.

Snor tråden lite.

Som jag förstått så kommer min inkomst för 2022 vara min aktuella lön till april 2024? Om jag deklarerar digitalt utan ändring.

Och efter april är det min lön för 2023 som syns?

Om jag gör ändringar så kommer min inkomst 2022 synas enda fram till juni innan min nya inkomst syns?

Snor tråden lite.

Som jag förstått så kommer min inkomst för 2022 vara min aktuella lön till april 2024? Om jag deklarerar digitalt utan ändring.

Och efter april är det min lön för 2023 som syns?

Om jag gör ändringar så kommer min inkomst 2022 synas enda fram till juni innan min nya inkomst syns?

Det stämmer.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp