Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

När syns det på sitt skattekonto hur mkt man ska få tillbaks på skatten?

Nån som vet vilket datum man kan logga in på sitt skattekonto o se hur mkt man ska få tillbax på skatten? vorre fint o få tebax en rejäl summa så man kan unna sig lite efter detta jobbiga år som varit me skulder o skit blä..

19/3 öppnar e-tjänsten onlinedeklaration. Då får man ett preliminärt besked.

Oj så pass tidigt :) då får man hålla tummarna att man får tebax en rejäl slant..

Att du själv gör några ändringar i deklarationen eller sent inkomna kontrolluppgifter.

Såklart, det borde jag kunnat räkna ut själv :)

Har ni järnkoll på att det kommit in kontrolluppgifter från alla sms lånebolag tex?
Det är ju ett gäng som ska in?

När ett bolag tar "avgift" istället för ränta, är den avdragsgill?

Man brukar som regel kunna se det redan kvällen innan den offentliga öppningen av tjänsten faktiskt, så kvällen den 18e är nog något att ladda för

då äre kvällen den 18e man ska ladda för då......bara hoppas man får tillbax en slant så man inte får betala ;(

Imorgon är det dags! Det är den 19:e mars! Då kan man se vad man får tillbaka. 20 timmar kvar nu, nedräkningen har börjat! :)
Mobillån har fått arslet ur vagnen och har nu meddelat ränteutgifterna för 2014 över mail. Saknar fortfarande en hel del. Onea, Vippi och fan och hans moster.

För min del saknar jag bara från vivus, men dom vägrar att ge mig kontrolluppgifter. Trots att jag har mailat dom flera gånger. Får bara svaret att skatteverket har fått uppgifterna och det kommer att vara förtryckt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp