- Meddelanden
- 366
- Mottagna reaktioner
- 647
- Poäng
- 597
Grattis ❤️❤️❤️ säger jag med mina 334 dagar eller 8016 timmar eller det som jag tycker låter bäst 480 960 minuter. I morgon 11 månader som Spelfri ❤️ Tillhör den skara som har förmånen att vara beviljad skuldsanering så maj 2022 är sista inbetalning jag gör. Läser mycket på detta forum men har inte varit så aktiv här det senaste året. Min man som opererades 10 April har åkt in och ut på sjukhus. För tillfället inlagd sedan 1 vecka på sjukhus i Göteborg, besöker honom varannan dag och däremellan får han besök av sina barn. De som följt mig här tidigare vet att jag nästan spelade bort min son för snart ett år sedan, gjorde självmordsförsök och blev räddad av min son. Det har tagit tid men nu har vi kontakt och han är nu 22 år och har skaffat sig ett eget liv trots sina tuffa psykiska problem. Så jag är nu en stolt, Spelfri mor och hustru som inget annat i världen önskar mer än att min man ska bli frisk, jag förlorade min första man år 2004 och är så rädd att jag även ska förlora min nuvarande man. Så jädra tufft så ingen människa kan ana vad jag och min man går igenom. Vi är tuffa, sega, starka och optimistiska och trots allt detta så lyckas jag hålla mig Spelfri för det är min man och min son värda. Problemet är att min man har inget immunförsvar och läkarna kan inte hitta var infektionen sitter. Han får näringsdropp och pencillin via dropp, har väl gått ner 15 kg vågen visar 55,7 kg.. Så fick jag skriva av mig lite så orkar jag kämpa vidare..202 fria dagar, ingen ångest, ingen panik eller sömnlösa nätter för att jag har 0,24 öre på kontot.
Det känns befriande att slippa jaga pengar, mina tankar uppslukas inte längre av spel eller hur jag ska klara mig månaden ut. Jag känner mig friare än på länge även om kfm har mig i ett fast grepp. Fick avslag på min ansökan om skusan ... det suger verkligen sjukt mycket men inom sinom tid ska jag skicka in en ny ansökan. Det viktigaste av allt är att jag är spelfri och att jag återfått mitt sunda förnuft. Jag mår bättre och jag känner att min styrka kommer tillbaka till mig, lite för varje dag.![]()