- Meddelanden
- 151
- Mottagna reaktioner
- 17
- Poäng
- 71
Dec skulle jag säga om du drar ut ordentligt.När skulle löneutmätningen påbörja ifall jag inte betalar denna som är 10:e okt. Visa bilaga 5406
Så sent???? Har fått utslag på de flesta lånen , skrivit på alla delgivningar jag fått och fick denna idag. ”Skuld att betala”Dec skulle jag säga om du drar ut ordentligt.
Fick ett utslag,gick 2 månader tills jag fick inledande,har du sökt sanering? Utmätningen går ju ej igång per automatik,du kommer få bilaga å fylla i utgifter å skit sen kan du dra ut på det 2-3 veckor sen ska dom handlägga.Så sent???? Har fått utslag på de flesta lånen , skrivit på alla delgivningar jag fått och fick denna idag. ”Skuld att betala”
trodde de skulle börja med att verkställa nu efter utslag och att det skulle ta 1-2 veckor efter utslag och sedan skulle löneutmätningen påbörja.
3-5 månader bör du räkna på,skrivit under delgivningen?Hej jag skulle fråga angående löneutmätningen jag har fått mitt första delgivningen 22 september ungefär när börjar min löneutmätningen??
Nej jag har inte skrivit nästa vecka ska skriva under3-5 månader bör du räkna på,skrivit under delgivningen?
Fick ett utslag,gick 2 månader tills jag fick inledande,har du sökt sanering? Utmätningen går ju ej igång per automatik,du kommer få bilaga å fylla i utgifter å skit sen kan du dra ut på det 2-3 veckor sen ska dom handlägga.
Fick ett utslag,gick 2 månader tills jag fick inledande,har du sökt sanering? Utmätningen går ju ej igång per automatik,du kommer få bilaga å fylla i utgifter å skit sen kan du dra ut på det 2-3 veckor sen ska dom handlägga.
Nej, nt sökt än ansökte om lån senast i april så vågar nt söka nu och få avslag om ett år. Vill vara säker på att jag får när jag väll söker i januari typ. Har man inte max 14 dagar på sig att fylla i inkomstuppgifter? Hur lång tid brukar deras handläggning ta ungefär om du vet de?Fick ett utslag,gick 2 månader tills jag fick inledande,har du sökt sanering? Utmätningen går ju ej igång per automatik,du kommer få bilaga å fylla i utgifter å skit sen kan du dra ut på det 2-3 veckor sen ska dom handlägga.
Senast slutet på mars är jag ganska säker påJag har idag fått utslag. När kommer löneutmätningen dra igång?