Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

När startar en löneutmätning?

Fick delgivning 4:e aug och påminnelse 14:e aug men har inte skrivit på än, när tror du löneutmätningen påbörjar:) tror du jag hinner med sep lönen ev okt lönen?
Det beror på när du skriver under.
Jag tror du hinner få september lön OM du väntar 2 till 3 veckor till men tveksamt om du kan behålla okt lön.
Som sagt det är alltid risk att vänta så gör som du känner och tycker vad är det bäst för dig.
Har du sökt skuldsanering?

Det beror på när du skriver under.
Jag tror du hinner få september lön OM du väntar 2 till 3 veckor till men tveksamt om du kan behålla okt lön.
Som sagt det är alltid risk att vänta så gör som du känner och tycker vad är det bäst för dig.
Har du sökt skuldsanering?
Slutade spela under mars så ska ansöka i november typ. Om vi leker med tanken att jag skriver under imorgon så lär jag få utslag 1-2 september, sedan ska dom skicka papper om inkomst och jag ska skicka tillbaka m.m tror du de hinner vara så snabba till september lönen. Tror dock okt lönen är körd

Slutade spela under mars så ska ansöka i november typ. Om vi leker med tanken att jag skriver under imorgon så lär jag få utslag 1-2 september, sedan ska dom skicka papper om inkomst och jag ska skicka tillbaka m.m tror du de hinner vara så snabba till september lönen. Tror dock okt lönen är körd
Svårt att säga , jag tror om man bor i mindre ort gå snabbare faktiskt. Mycket möjligt att du behåller ej september lön tror jag.
Man har 14 dagar på sig att skicka inkomstuppgifter.
Lycka till med ansökan !

Har svårt att se att det skulle gå så snabbt att du inte skulle hinna få minst Septemberlönen, jag skrev på min första delgivning i Feb förra året sen tog det ytterligare 4mån innan löneutmätning startade.

Har svårt att se att det skulle gå så snabbt att du inte skulle hinna få minst Septemberlönen, jag skrev på min första delgivning i Feb förra året sen tog det ytterligare 4mån innan löneutmätning startade.
Hade varit väldigt behövligt med 4 löner innan löneutmätning starta, hur mycket väntade du med att skriva på delgivning?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp