Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

När sker kontoutmätning vid löneutmätning? Behålla augustilönen?

Oj och de har inte skickat vidare ännu? Mig hotar de med kf hela tiden fast jag har en avbetalningsplan
Inte än , och jag får inga påminnelse längre så antar dom ska skicka vidare till KFM.
Dom är duktiga att skrämma folk.
Om du har en avbetalnings plan hos dom borde dom inte hota då. Men det ser man.

Inte än , och jag får inga påminnelse längre så antar dom ska skicka vidare till KFM.
Dom är duktiga att skrämma folk.
Om du har en avbetalnings plan hos dom borde dom inte hota då. Men det ser man.
De vill ha så höga avbetalningsplaner och jag försöker få ner dem och då får jag höra om KF hela tiden

De vill ha så höga avbetalningsplaner och jag försöker få ner dem och då får jag höra om KF hela tiden
Helt otroligt!
Hur mycket du betalar på avbetalningen ?
Skit jobbiga !

Nej fick inga påminnelse men det har ringt en del sista två veckor så antar dom ringer.

Helt otroligt!
Hur mycket du betalar på avbetalningen ?
Skit jobbiga !

Nej fick inga påminnelse men det har ringt en del sista två veckor så antar dom ringer.
Fick höga avbetalningar och fattar inte hur visa inkasso tänker? Förstår att de vill ha in pengarna men om de skickar folk till KF så får de mycket mindre tillbaka

Fast med löneutmätning kan dom få in ganska mycket över tid.
Alla får ju inte skuldsanering trots allt.
Sant!
Men det jag menade var att vid löneutmätning om fler ska dela på det så blir det inte mycket. Säg att de kan få 2000 kr vid en normal avbetalning istället för ett par 100 vid löneutmätning.

Sant!
Men det jag menade var att vid löneutmätning om fler ska dela på det så blir det inte mycket. Säg att de kan få 2000 kr vid en normal avbetalning istället för ett par 100 vid löneutmätning.
Det är nog högst olika. KFM drog en bit över 16000:-/månad för mig i många år. Så det blev nog en å anna krona per borgenär.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp