- Meddelanden
- 739
- Mottagna reaktioner
- 386
- Poäng
- 487
Mycket tankar som far omkring på kvällarna när man sitter själv.
Grundproblemet för min del är ju såklart att man varit spelberoende.
Känner dock att jag fått ordning på just den biten. Sen att ekonomin är skit är ju en annan del i det hela.
Skulder på 300.000 kr
(inte så mycket egentligen) är ju typ som ett billån.
Inga betalningsanmärkningar eller andra anmärkningar och har aldrig haft det heller.
Sparkonto på 0 kr och här känns det väldigt jobbigt då jag jobbat många år.
Jag har dejtat lite och nu har jag träffat nån som jag verkligen gillar och som även vill träffa mig mer.
Självklart är det långt kvar tills det blir allvar men nånstans så kan man ju inte låta bli att fundera vad som kanske kommer att hända.
Svårt att förklara hur man har ett sparande på 0 kr efter att man jobbat så många år.
Inte läge att berätta första gångerna man träffas såklart men inte heller när man letar gemensamt boende på hemnet.
Självklart förstår jag att det bästa är att vara ärlig.
Men när ska man berätta en sån sak ?
Och hur ska man berätta utan att skrämma iväg sin kanske livs nya kärlek ?
Grundproblemet för min del är ju såklart att man varit spelberoende.
Känner dock att jag fått ordning på just den biten. Sen att ekonomin är skit är ju en annan del i det hela.
Skulder på 300.000 kr
(inte så mycket egentligen) är ju typ som ett billån.
Inga betalningsanmärkningar eller andra anmärkningar och har aldrig haft det heller.
Sparkonto på 0 kr och här känns det väldigt jobbigt då jag jobbat många år.
Jag har dejtat lite och nu har jag träffat nån som jag verkligen gillar och som även vill träffa mig mer.
Självklart är det långt kvar tills det blir allvar men nånstans så kan man ju inte låta bli att fundera vad som kanske kommer att hända.
Svårt att förklara hur man har ett sparande på 0 kr efter att man jobbat så många år.
Inte läge att berätta första gångerna man träffas såklart men inte heller när man letar gemensamt boende på hemnet.
Självklart förstår jag att det bästa är att vara ärlig.
Men när ska man berätta en sån sak ?
Och hur ska man berätta utan att skrämma iväg sin kanske livs nya kärlek ?