Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

När ser bankerna att min riskprognos ändrats ?

Om min riskprognos ändrades idag till 0.9% ser bankerna det direkt eller tar det några dagar tacksam försvar

Om min riskprognos ändrades idag till 0.9% ser bankerna det direkt eller tar det några dagar tacksam försvar
Dom ser din UC och riskprognosen står i din UC. Så ja. Dom ser den idag.

Ja, men däremot hade jag ändå väntat till måndag pga bankerna har stängt och allt som du får svar på nu hanteras automatiskt. Flera banker har manuell hantering när det handlar om gränsfall på godkänt eller inte.

Ja, men däremot hade jag ändå väntat till måndag pga bankerna har stängt och allt som du får svar på nu hanteras automatiskt. Flera banker har manuell hantering när det handlar om gränsfall på godkänt eller inte.
Självklart väntar jag tills imorgon men undrade bara om det uppdateras direkt hos bankerna

Som jag förstår det har inte bankerna egna system, utan de går till samma källa som du (UC) och kollar upp de aktuella uppgifterna. Så när du ser en förändring på UC så ser de den också samtidigt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp