Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

När sägs Bank norwegian lån upp?

Har med ett stort lån hos bank norwegian på 300k ...betalar 5600 kr varje månad, tänkte med först släppa det lånet... Men har förstått att där kommer räntan öka rejält! Så det lånet får man bara inte släppa.. Bättre betala in 2 betalningar då istället för 4 om du nu kan det... För hade inte släppt det lånet vidare.... Ångrat fruktansvärt mycket att jag tog det lånet, men man blir ju riktigt glad när man ser man blir erbjudern 300k !

Ja, det var lika här förra våren "omg, fick ett stort lån, räddad!" för att inse att det behövs lite mer än så och att man urholkar sin inkomst varje månad.

Har med ett stort lån hos bank norwegian på 300k ...betalar 5600 kr varje månad, tänkte med först släppa det lånet... Men har förstått att där kommer räntan öka rejält! Så det lånet får man bara inte släppa.. Bättre betala in 2 betalningar då istället för 4 om du nu kan det... För hade inte släppt det lånet vidare.... Ångrat fruktansvärt mycket att jag tog det lånet, men man blir ju riktigt glad när man ser man blir erbjudern 300k !

Det blir inget BN samlingslån vår 2020 om jag håller mig undan anmärkningar iallafall. Hellre inget, eftersom vi redan tyngs av ett.

Har ett större BN lån och undrar över vad som hänt er andra med betalsvårigheter.
Kostar normalt ca 3500 kr/månad för 150 000.

Nu har vi fått en räkning på nästan 11 000 så det är sent men i fakturan hotas det inte om någon uppsägning.

Vi vet inte om vi kommer lyckas sälja det som kan täcka den summan.

Är det helt kört att släppa nästan 160 000 till inkasso? Blir väl ingen avbetalningsplan på så stora belopp eller?
Kan det bli billigare än nuvarande 3500/ månad.
Det svider att betala 2700 i ränta.

Betalat 3500 per månad i över ett år men lånet har stigit nästan 10 000.
Tips?
(Förutom att aldrig mer röra BN:s fantastiska lån med najs ränta och jobba istället)
Hej,

Vet det är länge sedan men chansar att någon svarar.
När du fick uppsägningen på lånet? Behövde du betala in hela summan som förfallit eller en liten del? Tex kunde du betala tex 1-2 månader av 4?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp