Hej. Om jag tar ett lån med uc låt säga 10/09 registreras den samma månad då? Runt 20/09 eller är det nästa månad?
Lånet reggas hos uc sista varje månad, så ingen annan bank ser det förens uc släpper uppdateringen månaden efter mellan 11-20.Vill du utveckla frågan lite?
Lånet registreras så gott som direkt om du tänker hoppa till nästa bank för ett nytt lån, då kommer det antagligen synas,
om du har fått ett nytt lån och undrar när du ska börja betala så är det i regel månaden efter
Ja de va de jag tänkte men va osäker. De registreras alltså månaden efter ? Kvittar de om jag tar lånet 01/09 ? Tänker om det har med uc uppdatering att göra eller om det alltid är månaden efter som det syns.Lånet reggas hos uc sista varje månad, så ingen annan bank ser det förens uc släpper uppdateringen månaden efter mellan 11-20.
Ne de väl förfrågan som reggas omedelbart?Vill du utveckla frågan lite?
Lånet registreras så gott som direkt om du tänker hoppa till nästa bank för ett nytt lån, då kommer det antagligen synas,
om du har fått ett nytt lån och undrar när du ska börja betala så är det i regel månaden efter
Det enda bolaget som kan regga i början på månaden är santander. Vet dock ej varför.Ja de va de jag tänkte men va osäker. De registreras alltså månaden efter ? Kvittar de om jag tar lånet 01/09 ? Tänker om det har med uc uppdatering att göra eller om det alltid är månaden efter som det syns.