Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

När låneföretag börjar ta UC

hur blir då om man tog lån innan de använde sig av uc? Registreras lånet i efterhand hos uc? Såg att Goodcash börjat med uc nu högst upp på lånforumets sida..
Lite nyfiken

hur blir då om man tog lån innan de använde sig av uc? Registreras lånet i efterhand hos uc? Såg att Goodcash börjat med uc nu högst upp på lånforumets sida..
Lite nyfiken
Jag har mejlat frågan till UC meddelar här när jag fått svar.

Jag har ett lån på Goodcash sen cirka ett år tillbaka. De tog då en UC; men lånet finns trots det inte registrerat på UC, bara förfrågningen.

Goodcash har alltid tagit UC. Däremot behöver det inte betyda att det rapporterar in skulden till UC.

Vad är ni ute efter? Goodcash har alltid tagit uc och aldrig registrerat in skulden. Endast din ff som syns.

Vad är ni ute efter? Goodcash har alltid tagit uc och aldrig registrerat in skulden. Endast din ff som syns.
Vi vill veta vad som händer om ett smslåneföretag som tidigare inte tagit UC börjar med det och registerar skulden vad som händer med gamla låntagare om deras skuld också registreras som nu är fallet med sms pengar som i lördags tog en mikrouc och som igår tar en uc3.

Ok, grodans inlägg handlade om goodcash det var därför jag blev fundersam eftersom de aldrig använt annat än UC.

Gällande smspengar har de UC på 11-20.000 kronor och har på de lånen tagit uc från start, alltså bör det inte finnas någon med ett "gammalt lån"

I lördags stod det i villkoren att de tog UC som inte registrerades igår stod det:
Om du söker ett Årslån gör vi en förfrågan hos UC där förfrågan syns och vi redovisar aktuell låneskuld till UC. De har alltså ändrat i villkoren från lördag till måndag

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp