Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

När kommer samtalet från Kronofogden (efter sökt sanering) ?

Håller tummarna med. Kollat i poit imorse men står bara dagens skuldsaneringar missade att kolla igår. Tror ni kfm säger via telefon om man ringer och frågar om det blev ett ja eller nej ?

Hittade i poit för gårddagen med men mitt namn är inte med. Hur lång tid tar det innan de kommer upp där om man nu haft tur

Brukar vara samma dag eller dagen efter fick reda på en fredag och måndag stod det i poit

Men ibland kan det ta längre tid om dom ej är klara med din ansökan. Utan fortfarande håller på att kolla på den.

Men säger dom på telefon om ja ringer till kumdtjänst och frågar om de beslutat?

känns som de är svårt att få sanering så man få väl ställa in sig på ett nej ,tråkigt att börja om igen tar ju ett tag innan dom kolla igen :(

Som sagt jag fick nej första gången. Inte vara det kul. Men en månad senare sökte jag igen. Och so far so good

känns som de är svårt att få sanering så man få väl ställa in sig på ett nej ,tråkigt att börja om igen tar ju ett tag innan dom kolla igen :(

Ja de bäst ja är inställd på nej men mqn får hoppas. Hur mkt har du i skuldsaldo? Jag har drygt 800tkr

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp