Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

När kommer samtalet från Kronofogden (efter sökt sanering) ?

Men ett samtal får alla innan inledande eller ?

Detta var min andra gång jag sökte. Fick samtal bägge gångerna. Första avslag och nu inledande andra gången

Men ett samtal får alla innan inledande eller ?

Det är ju meningen i alla fall.. men kontantkortsfolk som byter nummer 2 gånger i månaden kan bli svårnådd.. vet inte om det innebär avslag eller om man får inledandet per brev.

Här har man väntat 22 veckor inget svar eller samtal än, ringde kfm men då sa dom att dom har börjat med att kolla den men sa inget om tid eller när jag ska få svar.

Ok man vänta o man vänta gör inget annat ,men de är ju semester tider så jag få nog vänta ett par v till håller tummarna

Idag kom samtalet. Vågar man hoppas, fick vara korta frågor om ob och hyreskostnad. Sedan om jag vill tillägga något då jag bara berättade kortfattat igen om hur allt detta uppkom och att jag skulle va så tacksam om jag fick starta om detta. Fick inget svar förutom att brevet med svar kommer typ nästa vecka. Nu får man sitta med ångest och hoppas att detta går igenom, kan inte tänka mig känslan av nedslag om jag får ett nej så ställer in mig på att det blir ett nej

Gud va jobbigt att dom fråga igen man har ju skrivit ner sllt i brevet man skickade håller tummarna för dig nu jag är jättenervös här

För mig blev det inget sånt utan mest hur min sjukdom historia var och att jag var tvungen att sända in 6 st lönespec från dom senaste månaderna. Hur länge sen jag tog senaste lånet.

Jag blev också uppringd idag och känner precis som du, anmärkningen. Jag fick ett bra bemötande, proffsigt och trevligt. Även om det skulle bli ett avslag kändes det ändå bra att liksom inte bli dömd på förhand. Håller tummarna för oss!

Hoppas de gå vägen vi få uppdatera här

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp