Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

När kommer lönuttmättningen?

Hej har fått ett utslag hos kronkalle just nu men har hjort upp en betalningsplan hos telenor nu. Men har en hel del om är på väg till kronkalle men inget skuldsaldo där el något mer utslag. Har fått någon ner betalninings föreläggande idag som jag ska skriva under. Men när tror ni dom börjar med lönuttmöttning? Redan i april el? Har släppt allt men bara som sagt ett utslag och på det har fått avbetalning. När tror ni?

Hej har fått ett utslag hos kronkalle just nu men har hjort upp en betalningsplan hos telenor nu. Men har en hel del om är på väg till kronkalle men inget skuldsaldo där el något mer utslag. Har fått någon ner betalninings föreläggande idag som jag ska skriva under. Men när tror ni dom börjar med lönuttmöttning? Redan i april el? Har släppt allt men bara som sagt ett utslag och på det har fått avbetalning. När tror ni?

Det beror på när borgenären ansöker om verkställighet hos Kronofogdemyndigheten. Svårt att säga just nu med tanke på att du endast fått ett utslag på en skuld som inte kommer ingå i en eventuell utmätning.

Ok men någon som vet hur lång tid det tar för verklighetställade att gå igenom? Kan gå väldigt snabbt.? Jag hoppas jag hinner få april lönen. Då jag bytt jobb och får efterskott på mitt nya jobb. Så får lön för 6 dagar denna månad. Så hade varit skönt att få april lönen så man kan betala av lite saker.

För mig tog det nog en 2-3 månader innan jag fick löneutmätning efter jag släppt allt till kfm. Men kan säkert vara olika.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp