- Meddelanden
- 20
- Mottagna reaktioner
- 2
- Poäng
- 6
Hej. Jag har idag ica banken och lönen trillar aldog in vid midnatt som med Swedbank. Vet någon hur det är med Handelsbanken kommer lönen in vid 00.00 eller är det senare ?
När jag hade Handelsbanken för några år sedan trillade lönen in vid midnatt. Men kanske olika beroende vilket arbetsgivare du jobbar för och hur deras lön rutiner är?Hej. Jag har idag ica banken och lönen trillar aldog in vid midnatt som med Swedbank. Vet någon hur det är med Handelsbanken kommer lönen in vid 00.00 eller är det senare ?
Har handelsbanken sen många år tillbaka och lönen är alltid inne kl 00:00 på angiven löningsdag.Hej. Jag har idag ica banken och lönen trillar aldog in vid midnatt som med Swedbank. Vet någon hur det är med Handelsbanken kommer lönen in vid 00.00 eller är det senare ?
Min lön kommer alltid in vid midnatt ! Har Handelsbanken !Hej. Jag har idag ica banken och lönen trillar aldog in vid midnatt som med Swedbank. Vet någon hur det är med Handelsbanken kommer lönen in vid 00.00 eller är det senare ?
Hej. Jag har idag ica banken och lönen trillar aldog in vid midnatt som med Swedbank. Vet någon hur det är med Handelsbanken kommer lönen in vid 00.00 eller är det senare ?
Räkningarna dras kl 06. Lägger jag in en räkning idag så dras det imorgon kl 06. Dras aldrig samma dag som man lägger in dom. Och inget dras på helgdagar.En fråga till, med ICA banken dras räkningarna man lagt in typ på morgonen hur är det med Handelsbanken? Dras dem direkt eller är det utdraget som ica?